GuidePedia

0


‘Υποδέχομαι εγκάρδια ένα πολύ καλό φίλο, ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ”
Κάρολος ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ πρόεδρος της ΕΛΛΑΔΟΣ.
Αυτήν την είδηση αναγράφουν τα ειδησεογραφικά πρακτορεία και έχω μείνει
άναυδος, ας με βοηθήσει κάποιος τον δυστυχή, τι να κάνω, να βάλλω
τα κλάματα ή τα γέλια;
Μα ο αντιστασιακός μας πρόεδρος
που πολεμούσε με την πάνα στον… και το μπιμπερό στο στόμα τους Γερμανούς σήμερα μας λέει πως η Γερμανία που
σήμερα πρωτοστατεί στην οικονομική σκλαβιά της πατρίδας μας είναι η δεύτερη
πατρίδα του. Μήπως όμως υπήρξα αφελής όταν περίμενα άλλη συμπεριφορά
από τον διδάξαντα ήθος δανειστή του σιδερένιου; από τον άνθρωπο που ανέλαβε
ως πρώτος πολίτης της χώρας να την παραδώσει στους επικυρίαρχους χάριν της
Ε.Ε.; Όμως έχω και τα ελαφρυντικά μου, αυτός είναι ο ΕΚΛΕΚΤΟΣ του Κ.Κ.β. και
του Γ.Α.Π. σε δύο κατά συνέχεια θητείες. Δεν ήξεραν αυτοί, αρχηγοί πρωθυπουργοί ,και οι πατέρες της βουλής , και ξέρω εγώ;

Πηγή

Δημοσίευση σχολίου

 
Top