GuidePedia

0



Μετά απο τη τόση φασαρία που έκανε η κατοχική κυβέρνηση Σαμαρά και πρώην Τούρκογλου για το επίδομα θέρμανσης, υποψιάζεται κανείς ότι θέλει να στρέψει τον Ελληνικό λαό πρός την αγορά πετρελαίου αντί πρός τη χρήση ξυλόσομπας.
Όπως θα ξέρετε στην Ελλάδα κυκλοφορούν τρία είδη πετρελαίου: το πετρέλαιο κίνησης, το πετρέλαιο θέρμανσης και το ναυτιλιακό. Το πετρέλαιο κίνησης έχει 0.001% μέγιστη περιεκτικότητα σε θείο, σε αντίθεση με το πετρέλαιο θέρμασης και το ναυτιλιακό που έχουν 0.1% μέγιστη περιεκτικότητα σε θείο.
Το ναυτιλιακό πετρέλαιο λόγω μη φορολόγησης των εφοπλιστών έχει περίπου τη μισή τιμή (0.35 euro/lt) εκείνης του πετρελαίου κίνησης (1.30 euro/lt) και του πετρελαίου θέρμανσης (1.30 euro/lt).
Η κύρια διαφορά ανάμεσα στο πετρέλαιο θέρμασης και στο πετρέλαιο της ναυτιλίας είναι το χρώμα. Το πρώτο είναι χρώματος κόκκινου και το δεύτερο είναι χρώματος μαύρου. Πρίν διατεθούν και τα δύο, τους δίνεται χρώμα με τη προσθήκη ουσιών είτε στα διϋλιστήρια είτε στις εγκαταστάσεις των εταιρειών εμπορίας τους.
Σημειώστε ότι τα ποντοπόρα πλοία μπορούν να αποκτήσουν χωρίς όριο όσο ναυτιλιακό πετρέλαιο χρειάζονται σε αντίθεση με άλλους χρήστες για τους οποίους υπάρχει όριο.
Η κομπίνα στην οποία αναφερόμαστε είναι
  1. η πώληση του ναυτιλιακού πετρελαίου ως πετρελαίου θέρμανσης (τεράστια διαφορά τιμής)
  2. η πώληση του ναυτιλιακού πετρελαίου ως πετρελαίου κίνησης (τεράστια διαφορά τιμής)
απο εταιρείες εμπορίας που γίνονται, όπως λέγεται, με τροφοδοσία και “κάλυψη” γνωστών εφοπλιστών μετά απο αλλαγή του χρώματός του. Αναφέρεται ότι το ποσοστό του πετρελαίου της ναυτιλίας που χρησιμοποιείται απο λαθρέμπορους είναι πάνω απο 20%, που αντιστεοιχεί σε τζίρο πάνω από 2 δις ευρώ.
Η κομπίνα αυτή δεν είναι κάτι που ανακαλύψαμε εμείς σήμερα. Η κομπίνα αυτή είναι γνωστή στη μνημονιακή κυβέρνηση, όπως και στις προηγούμενες κυβερνήσεις απο χρόνια, όπως και η νοθεία καυσίμων στο στρατό για την οποία ο έλεγχος δεν έχει προχωρήσει παρά τις τόσες καταγγελίες Σούρλα.
Δυστυχώς παρότι το πρόβλημα είναι τεράστιας έκτασης και παρότι είναι εύκολα διακριτό σε ποιά σημεία της διακίνησης του πετρελαίου προς τον τελικό καταναλωτή μπορεί να συμβεί η αλλαγή “ταυτότητάς” του δεν έχει συλληφθεί κανένας γνωστός εφοπλιστής. Οι μεγαλονονοί παραμένουν πάντα ανενόχλητοι.
Πρόσφατη είναι και η περίπτωση ενός Ιρανικού τάνκερ που κυκλοφορούσε γεμάτο πετρέλαιο “αδέσποτο” στο Αιγαίο, ψάχνοντας να βρεί που θα αδειάσει το περιεχόμενο του (προφανώς σε κάποιο άλλο πλοίο στο Αιγαίο πέλαγος). Από ότι θυμάμαι, μετά απο ένα έλεγχο “στοιχείων”  που του έκανε το Λιμενικό, το πλοίο αφέθηκε ελεύθερο να “συνεχίσει”…
Είναι σαφές ότι στο υπ. Δημόσιας Τάξης, στο υπ. Οικονομίας και στο υπ. Ανάπτυξης δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους, για να μη πούμε ότι δεν αποκλείεται πολλοί εκεί μέσα να συνεργάζονται με τους λαθρεμπόρους. Είναι αδιανόητο να μην έχει συλληφθεί κανένας μεγαλοεφοπλιστής μέχρι τώρα αφού είναι γνωστό σε ποιά σημεία της κατανάλωσης και πως γίνεται η κομπίνα. Οι νoνοί του κυκλώματος συνεχίζουν να παραμένουν άπιαστοι δείχνοντας σαν να τα έχουν βρεί με τη Τρόικα…
Το πρόβλημα όμως όμως έχει και άλλη μια όψη, που λέγεται καρτέλ Βαρδινογιάννη και Ελληνικά Πετρέλαια-Λάτση. Σε σχέδιο  έκθεσης του ΔΝΤ, που αποκαλύφθηκε απο την εφημερίδα WallStreet Journal και στο οποίο περιγράφονται οι στρεβλώσεις της Ελληνικής αγοράς καυσίμων απο το εν λόγω καρτέλ που επιβαρύνει τον Ελληνα καταναλωτή κατά 1 δις ευρώ το χρόνο, προτείνεται η "απελευθέρωσή" της Ελληνικής αγοράς καυσίμων για να υπάρξει ανταγωνισμός προς όφελος του Ελληνα καταναλωτή. Η πρόταση αυτή του ΔΝΤ που έγινε το 2012 ακολούθησε μια παρόμοια πρόταση που είχε γίνει απο την Ελληνική Επιτροπή Ανταγωνισμού το 2006! Το 1 δις ευρώ επιβάρυνση επιβεβαιώνει και το γεγονός ότι στην Ελλάδα τα διϋλιστήρια έχουν τα μεγαλύτερα κέρδη στην Ευρωζώνη!
Μέχρι σήμερα τίποτα δεν έχει αλλάξει στην αγορά καυσίμων ενώ τα πολλά services των αυτοκινήτων αποδεικνύουν τη κακή ποιότητα των καυσίμων που παράγονται στην Ελλάδα.
Οι εφοπλιστές που διαφαίνεται ότι είναι πίσω απο αυτά που συμβαίνουν στην εμπορία καυσίμων έχουν πολλούς υποστηρικτές σε όλο το πολιτικό φάσμα και φαντάζομαι ότι αυτό δεν γίνεται με το αζημίωτο.

Εφοπλιστάν

Οι εφοπλιστές δεν φτάνει που δεν πληρώνουν τα 15 δις ευρώ φόρους το χρόνο που θα έπρεπε να πληρώνουν όπως όλοι οι Έλληνες πολίτες, δεν φτάνει που δεν φτειάχνουν με διάφορες δικαιολογίες πλοία στην Ελλάδα, οικονομάνε και απο τα πετρέλαια. Η χώρα κακώς λέγεται “Μπανανιστάν”,. “Εφοπλιστάν” έπρεπε να λέγεται.
Τη τελευταία χρονιά μειώθηκε πολύ to εισόδημα των εφοπλιστών απο τη πώληση του πετρελαίου θέρμανσης λόγω της χρήσης ξυλόσομπας. Η κυβέρνηση ανέλαβε να επιδιορθώσει το “πρόβλημα” πιέζοντας τη Τρόικα να δεχτεί να δοθεί το επίδομα θέρμανσης. Παράλληλα αντιμετωπίζει το πρόβλημα του καρτέλ και τη λαθρεμπορία καυσίμων με περιστασιακές ανακοινώσεις περί δήθεν επερχομένων ελέγχων, αγορά νέων ακριβών μηχανημάτων ελέγχου κλπ. ¨Ολα αυτά μέχρι να ολοκληρωθεί η αρπαχτή και για αυτό το χρόνο…

Λύση για την αιθαλομίχλη και τις ξυλόσομπες

Πράγματι οι ξυλόσομπες δημιουργούν πρόβλημα με τη δημιουργία αιθαλομίχλης όταν συμβεί αναστροφή θερμοκρασίας (βλέπετε εδώ) αλλά το πρόβλημα επιλύεται με τη χρήση φίλτρων, για τα standards των οποίων μετά ένα χρόνο δεν έχει ακόμη πάρει θέση η εκτός των άλλων ανίκανη κατοχική κυβέρνηση.

Η δολιοφθορά στο στρατό απο τη λαθρεμπορία πετρελαίου

Η λαθρεμπορία καυσίμων φαίνεται ότι προχώρησε και μέσα στο στρατό, όπου όπως αποδείχτηκε σε πολλές αναφορές το παραλαμβανόμενο πετρέλαιο του στρατού ήταν νοθευμένο θέτοντας έτσι σε κίνδυνο την πολεμική ικανότητα ταν αρμάτων μάχης, των οχημάτων κλπ αλλά και δημιουργώντας μεγαλύτερες ανάγκες στη συντήρησή τους επιβαρύνοντας το κόστος.
Δεν άκουσα μέχρι στιγμής η κυβέρνηση να έχει ανακαλύψει ποιοί έκαναν τη δολιοφθορά στα καύσιμα του στρατού και αυτή η περίεργη αργοπορία της κυβέρνησης οδηγεί τον καθένα στο συμπέρασμα ότι υπάρχει διαπλοκή. Το θέμα της αποκάλυψης των ενόχων είναι πολύ σοβαρό και στο μέλλον η κυβέρνηση θα αντιμετωπίσει αναγκαστικά τη κατηγορία της εσχάτης προδοσίας. Το ίδιο όμως αφορά και την αντιπολίτευση, αφού σιωπή σημαίνει συμμετοχή και συνενοχή… Το “δεν ξέρω”, “δεν άκουσα”, “δεν είδα” δεν ισχύει απο τη στιγμή που για το θέμα αυτό βουίζει επι χρόνια όλο το διαδίκτυο.

Χρήσιμα κείμενα

Στη συνέχεια, σας παραθέτω μια παρουσίαση που βρήκα στο διαδίκτυο, η οποία εξηγεί αρκετά κατατοπιστικά πως γίνεται ο έλεγχος καυσίμων στην Ελλάδα απο ένα Χημικό Εργαστήριο.
Ακολουθεί το ΦΕΚ Β 484/2001  στο οποίο εξηγούνται οι προδιαγραφές του Πετρελαίου Ναυτιλίας.
Όπως παρατηρείτε, η εξέταση της χημικής σύστασης βενζινών και πετρελαίων δεν απαιτεί ιδιαίτερες συσκευές μεγάλης αξίας (που πράγματι υπάρχουν για ταχεία ανίχνευση) και γίνεται με μεθόδους Αναλυτικής Χημείας.
Eίναι ηλίου φαεινότερο γιατί η κυβέρνηση δεν κάνει συνεχώς ελέγχους. Ο λόγος είναι ότι δεν επιθυμεί να συλλαμβάνει ενόχους και έτσι, να μη φτάνει ποτέ στους νονούς… Η δικαιοσύνη και η φορολόγηση τελικά εφαρμόζεται μόνο για τους αδυνάτους.
πηγή

Δημοσίευση σχολίου

 
Top