GuidePedia

0

Η Τουρκία προκαλεί την κυβέρνηση Σαμαρά και το υπουργείο Εξωτερικών σφυρίζει αδιάφορα. Δικαίως, λοιπόν, έχει αποδοθεί η ονομασία «υπουργείο Εξωφρενικών», αφού είναι ανύπαρκτες οι επί της ουσίας τοποθετήσεις της ελληνικής πλευράς απέναντι στην τουρκική προκλητικότητα.

«Η Ελλάδα εφαρμόζει το Σύνταγμά της, το οποίο προστατεύει πλήρως τις θρησκευτικές ελευθερίες, καθώς και το κοινοτικό κεκτημένο ως κράτος- μέλος της ΕΕ. Η Ελλάδα σέβεται το Διεθνές Δίκαιο, αποτελεί πρότυπο μακρόχρονης αρμονικής συμβίωσης πολιτών ανεξαρτήτως θρησκεύματος, και, βεβαίως, δεν διαπραγματεύεται με κανέναν την τήρηση της νομιμότητας στην επικράτειά της» σημείωσε ο εκπρόσωπος του υπουργείου Εξωτερικών, Κ. Κούτρας, απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου σχετικά με δηλώσεις Τούρκου αξιωματούχου περί σεβασμού των θρησκευτικών ελευθεριών στην Ελλάδα.
«Την Πέμπτη 8 Αυγούστου, μετά από άδεια του δήμου Θεσσαλονίκης, τελέστηκε για πρώτη φορά, μετά από 90 χρόνια, πρωινή προσευχή στο Γενί Τζαμί της Θεσσαλονίκης, το οποίο λειτούργησε ως τέμενος για την προσευχή του Μπαϊραμιού, κίνηση απολύτως θετική σε ό,τι αφορά στην άσκηση των θρησκευτικών καθηκόντων των μουσουλμάνων που βρίσκονται στην Ελλάδα» τόνισε ο κ. Κούτρας και πρόσθεσε:
«Χαιρόμαστε γιατί η Τουρκία έχει αποδεχθεί ως στόχο της την πλήρη ενσωμάτωση του ευρωπαϊκού νομικού πολιτισμού, θεμέλιο του οποίου αποτελεί ο σεβασμός της θρησκευτικής ελευθερίας και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων».

Σημειώνεται ότι ο αντιπρόεδρος της τουρκικής κυβέρνησης, Μπεκίρ Μποζντάγ, απαντώντας σε ερώτηση για τον νόμο ιμάμηδων στην Ελλάδα και για τη μικρή προσέλευση μουσουλμάνων στην προσευχή του Μπαϊραμιού σε τέμενος στη Θεσσαλονίκη (σσ. που άνοιξε για προσευχή έπειτα από 90 χρόνια), είχε αμφισβητήσει τον νόμιμα ορισμένο από την ελληνική κυβέρνηση μουφτή.

«Η Ελλάδα είναι μία χώρα μέλος της ΕΕ. Βέβαια, η Ευρώπη έχει δικούς της πολιτικούς και νομικούς κανόνες, όμως η Ελλάδα, αν και είναι μέλος της ΕΕ, παραβιάζει τους κανόνες αυτούς. Από την άλλη, με τη Συνθήκη της Λοζάνης, έχουν τεθεί υπό εγγύηση τα δικαιώματα της μουσουλμανικής τουρκικής κοινότητας στη Δυτική Θράκη. Είναι γνωστό το καθεστώς του μουφτή.
Με τους νόμους που εξέδωσε το ελληνικό κοινοβούλιο ετέθη υπό εγγύηση το καθεστώς του μουφτή» υποστήριξε και πρόσθεσε: «Βεβαίως, το άνοιγμα για προσευχή ενός τεμένους στη Θεσσαλονίκη μετά από 90 χρόνια είναι κάτι που θα πρέπει να εκτιμηθεί.
Όμως, προβαίνοντας σ' αυτό, όταν δεν άσκησε καθήκοντα ιμάμης, στον οποίο ανέθεσε καθήκοντα ο μουφτής, που επέλεξε ο τουρκικός λαός, η τουρκική κοινότητα αντέδρασε».

Τι καταλαβαίνουμε, όμως, από τις δηλώσεις των δύο πλευρών;
Πρώτον, ότι η Τουρκία έχει αναβαθμίσει το επίπεδο προκλήσεων από περιφερειακό (βλ. Θράκη και Δωδεκάνησα) σε κεντρικό και δεν έχει καμία διάθεση να κατεβάσει τους τόνους της προκλητικότητάς της απέναντι στο επίσημο ελληνικό κράτος.
Δεύτερον, η ελληνική πλευρά δεν δείχνει ούτε καν σημάδια φοβικότητας, αφού οι απαντήσεις της στην πρόσφατη πρόκληση του τούρκου υπουργού, θυμίζουν κάποιον που ενώ τον φτύνουν κατάμουτρα αυτός σφυρίζει αδιάφορα και σχολιάζει τις… καιρικές συνθήκες.

Οι απαντήσεις που δεν δίνονται
Οι απαντήσεις που όφειλε να δώσει, αλλά τελικά δεν έδωσε ο εκπρόσωπος του ελληνικού υπουργείου εξωτερικών, θα έπρεπε να μην είναι περιμετρικές, αλλά να στοχεύουν επί της ουσίας και χωρίς καν διπλωματική χροιά, αφού κατ' αρχάς η Συνθήκη της Λοζάνης αναφέρεται σε Έλληνες μουσουλμάνους και όχι σε τούρκους…
Απορία, λοιπόν, προκαλεί η «συγκρατημένη» απάντηση του κ. Κούτρα, ο οποίος –φυσικά με εντολές του κ. Βενιζέλου- έδειξε να μην επιθυμεί να εστιάσει στην αναφορά του τούρκου υπουργού σε τουρκική κοινότητα της Δυτικής Θράκης. Και η «παράλειψη» του εκπροσώπου του ελληνικού υπουργείου εξωτερικών είναι διπλή, αφού διπλή ήταν και η τουρκική πρόκληση.
  • Γιατί, άραγε, δεν αποστομώνεται από την ελληνική πλευρά οριστικά και αμετάκλητα με απαίτηση παύσης της χρήσης του όρου «τουρκικός» για τους μουσουλμάνους της Ελληνικής Θράκης;
  • Και, γιατί άραγε, δεν υπάρχει ευθεία και αυστηρή παρατήρηση για κατάργηση του όρου «Δυτική Θράκη» (όρος καθαρά γεωγραφικός, που η χρήση του θέτει ζητήματα εθνικού περιεχομένου, αφού ευθέως αμφισβητείται η Ελληνικότητα της περιοχής από την τουρκική πλευρά) και την επιβολή και την επίσημη αντικατάστασή του με τον όρο «Ελληνική Θράκη»;
  • Επίσης, γιατί οι «αρμόδιοι» της Ελληνικής πλευράς δεν αναφέρονται στην μη συμβατή απαίτηση της Τουρκίας (η οποία παρεμβαίνει ευθέως στην ελληνική εσωτερική πολιτική, χωρίς να κρατά ούτε καν τα προσχήματα) σχετικά με τους μουφτήδες, εκπρόσωποι της οποίας τα τελευταία χρόνια αναφέρονται συνέχεια σε Ελληνική παρανομία μέσω του διορισμού των μουφτήδων (επιθυμούν την «εκλογή» -μέσω του τουρκικού προξενείου- των «θρησκευτικών λειτουργών») αφού είναι γνωστό ότι ούτε στην Τουρκία οι μουφτήδες διορίζονται και δεν εκλέγονται, αλλά διορίζονται από την τουρκική κυβέρνηση;
Κλίμα αντίδρασης κατά των ψευτομουφτήδων από μουσουλμάνους βουλευτές
Πέρα όμως από την απόλυτη ανυπαρξία του Ελληνικού υπουργείου Εξωτερικών, ας εξετάσουμε τι συμβαίνει αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα με τους μουφτήδες, τους «αιρετούς» και τοποθετημένους από το τουρκικό προξενείο της Κομοτηνής, πράκτορες της Τουρκίας, που συμμετέχουν σε παράνομη ορκισμένη κυβέρνηση μέσω της «Συμβουλευτικής Επιτροπής Τουρκικής Μειονότητας Δυτικής Θράκης».

Τα πρώτα «σημάδια» της διαφοροποίησης των μουσουλμάνων της Ελληνικής Θράκης, είχαν φανεί πριν λίγο καιρό, σε μία γιορτή που έγινε σε κάποια πόλη της Ανατολικής Θράκης, στην Τουρκία. Εκεί υπήρξαν οι πρώτες επίσημες διαμαρτυρίες για τον ρόλο και το έργο των «αιρετών» μουφτήδων (ψευτομουφτήδων), των οποίων οι δραστηριότητες έχουν δημιουργήσει πλείστες όσες αντιδράσεις και καχυποψία στους Έλληνες μουσουλμάνους της Ελληνικής Θράκης. Στην συγκέντρωση εκείνη, μάλιστα, ο τούρκος πρόξενος της Κομοτηνής, ομολόγησε πως «ο βασιλιάς είναι γυμνός» και ζήτησε περισσότερο πνεύμα ομαδικότητας αλλά και την ομοψυχία των «τούρκων» της Θράκης προκειμένου να μην διαλυθούν όλα όσα έγιναν τις τελευταίες δεκαετίες.

Κι ενώ πιστεύαμε πως επρόκειτο για μία προσωρινή διαφωνία, τελικά διαπιστώσαμε πως επρόκειτο για την αρχή μίας σύγκρουσης στην "εσωτερική ελίτ" των τουρκοφρόνων της Ελληνικής Θράκης. Και αυτή σύγκρουση οφείλεται κυρίως λόγω της αποτυχίας προσέλκυσης μουσουλμάνων στα μειονοτικά σχολεία, αλλά και λόγω της επικείμενης πρόσληψης ιμάμηδων στο ελληνικό δημόσιο (μέσα από ένα νόμο που το τουρκικό προξενείο προσπάθησε να μην ψηφιστεί και ο οποίος δημιούργησε μεγάλες αναταράξεις στην κυβέρνηση Σαμαρά στα τέλη του 2012), οι οποίοι δεν θα ελέγχονται οικονομικά από την Άγκυρα (όπως οι τοποθετημένοι από τους ψευτομουφτήδες ιμάμηδες ή οι μουλάδες του Φετουλάχ Γκιουλέν που διδάσκουν το φανατικό ισλάμ, την σαρία και την τζιχάντ), αλλά κι ενός κλίματος δυσανασχέτησης των μουσουλμάνων της Θράκης λόγω του φανατικού ισλάμ που επιδιώκει να εγκαθιδρύσει το τουρκικό προξενείο της Κομοτηνής.

Όμως, η διαφωνία και η επιμελημένη απομάκρυνση ισχυρών ανδρών της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης, γιγαντώθηκε το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα. Και τον «χορό της αντίδρασης» τον έσυρε πρώτος ο Ιλχάν Αχμέτ, ο οποίος σχολιάζοντας τις δηλώσεις που έκανε ο ψευτομουφτής Αχμέτ Μέτε μετέχοντας σε ραδιοφωνική εκπομπή, είπε τα εξής: 
«Οι θρησκευτικοί ηγέτες είναι ανάγκη να μάθουν πως έκλεισε πια η εποχή κατά την οποία όπως παλιά με θρησκευτικούς φετφάδες έδιναν κατευθύνσεις στις πολιτικές εξελίξεις και στους πολιτικούς». 
Και ήταν σαφής η παρέμβαση του Ιλχάν Αχμέτ, ο οποίος ξεκάθαρα «καρφώνει» το πραγματικό «έργο» και τον ρόλο του ψευτομουφτή Αχμέτ Μέτε, ο οποίος από την πλευρά του ασκεί την πολιτική και εργάζεται πυρετωδώς για τα όσα απαιτεί η τουρκική εξωτερική πολιτική, ενώ είναι τυπικά θρησκευτικός λειτουργός.
Τι χρεία άλλων αποδείξεων υπάρχει, λοιπόν, για το τι πραγματικά κάνουν οι ψευτομουφτήδες στην Ελληνική Θράκη; Κινούμενοι καθαρά ως πολιτικοί, ασκούν τουρκική προπαγάνδα με τον μανδύα του «θρησκευτικού λειτουργού» και ταυτόχρονα ασκούν τεράστιες πιέσεις σε ιμάμηδες μουσουλμανικών χωριών προκειμένου στο «κήρυγμα» να συμπεριλαμβάνουν ξεκάθαρα μηνύματα της Άγκυρας και του τουρκικού υπουργείου Εξωτερικών.

Λίγες ημέρες αργότερα, τον Ιλχάν Αχμέτ ακολούθησε και ο Τσετίν Μάντζατζη, ο οποίος σε κοινή ανακοίνωση με τον Ιλχάν Αχμέτ καυτηριάζει τον ρόλο του ψευτομουφτή Αχμέτ Μέτε, ο οποίος λειτουργεί πλέον στα πλαίσια του «γενικού αρχηγού θρησκευτικής αστυνομίας» και δημιουργεί πλείστους όσους κινδύνους πλήρους αντιστροφής και απομάκρυνσης των μουσουλμάνων της Ελληνικής Θράκης από την «αγκαλιά» του τουρκικού προξενείου της Κομοτηνής.
Οι Έλληνες μουσουλμάνοι, έχοντας σαφέστατα καλύτερη αντίληψη από το ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών, έχουν αρχίσει να κρατάνε αποστάσεις από τους ψευτομουφτήδες, οι οποίοι μέσω μίας υπέρμετρης άσκησης πίεσης για εφαρμογή της σαρία και του σκληρού ισλάμ στην Ελληνική Θράκη, κατόρθωσαν τελικά να αντιστρέψουν το κλίμα, αφού οι Έλληνες μουσουλμάνοι ζούνε τον δυτικό τρόπο ζωής (όπως όλοι οι Έλληνες) και δεν μπορούν να αποδεχθούν την εφαρμογή του τρόπου ζωής του ισλάμ (ίδιες αντιδράσεις εξάλλου –για ηπιότερη εφαρμογή του ισλάμ- έχει και η μισός Τουρκικός πληθυσμός που αγωνίζεται κατά του μοντέλου ισλαμικού κράτους που προσπαθεί να επιβάλει ο Ερντογάν στην γείτονα χώρα).

Ευθεία απειλή για ανεξέλεγκτες εξελίξεις στη Θράκη
Κλείνοντας, θέλουμε να τονίσουμε πως οι τουρκοπράκτορες και τα ανθυποπρακτορίδια που κυκλοφορούν στην Θράκη, έχουν ως σκοπό την δημιουργία άκρως ανώμαλων και –φυσικά- απολύτως επικίνδυνων καταστάσεων για την ασφάλεια στην περιοχή. Ενδεικτικά αναφέρουμε τμήμα ομιλίας σχετικά με την Θράκη του αντιπροέδρου του «τουρκικού» κόμματος DEB (τούρκοι εθνικιστές και Γκρίζοι Λύκοι), Οζάν Αχμέτογλου, ο οποίος είπε:
«...Το κράτος αποδίδοντας στην τουρκική κοινότητα Δυτικής Θράκης σημαντικό τμήμα των «μειονοτικών δικαιωμάτων», υπό κάποια έννοια πήρε λίγο «τον αέρα» της μειονότητας. Έτσι με αυτό τον τρόπο αποτράπηκε η αύξηση της έντασης στην περιοχή και η όποια ανεξέλεγκτη εξέλιξη...».
Αν, τώρα, οι καρεκλοκένταυροι της Αθήνας, δεν βλέπουν καμία επικινδυνότητα, καμία επιθετική διάθεση και κανέναν σκοπό για δημιουργία αναταραχών στην Θράκη, από ένα επίσημο όργανο της τουρκικής εξωτερικής πολιτικής και μισθοδοτούμενο του τουρκικού προξενείου της Κομοτηνής, ίσως θα έπρεπε να αναλάβει η επιστήμη και να ελέγξει την κριτική ικανότητα, αλλά και την ικανότητα αντίληψης που έχουν οι «αρμόδιοι» των Αθηνών. Γιατί, όταν κάποιος αναφέρεται σε «αποτροπή της αύξησης της έντασης στην περιοχή (εννοώντας την Θράκης) και την όποια ανεξέλεγκτη εξέλιξη», τοποθετείται ευθέως και με περίσσιο θράσος, ξεδιπλώνοντας την προσωπική του στόχευση η οποία έχει άμεση σχέση με ανεξέλεγκτες εξελίξεις στην Θράκη…

Ειλικρινά, δεν γνωρίζουμε κατά πόσο ομιλούν και κατανοούν την ελληνική γλώσσα οι «υπεύθυνοι» του ελληνικού υπουργείου Εξωτερικών, αλλά κάποιος πρέπει να τους θυμίσει ότι μισθοδοτούνται αδρά προκειμένου να εργάζονται για να προστατεύουν τα συμφέροντα της Ελλάδας, την ασφάλεια των Ελλήνων πολιτών και, φυσικά, την Ελληνική γεωγραφική ακεραιότητα. Αν δεν μπορούν να κατανοήσουν τις ευθείες απειλές που δέχεται η χώρα, ας προσφέρουν μία μέγιστη υπηρεσία στην Ελλάδα, μέσω των παραιτήσεών τους. Γιατί, δεν είναι δυνατόν να εκτοξεύονται απειλές από επίσημα όργανα του κράτους και του παρακράτους της Τουρκίας κατά πολιτών της Ελλάδας και να μένουν… αναπάντητες από την Ελληνική κυβέρνηση και τους θεσμικά "αρμοδίους".

Κλείνοντας, και καθιστώντας σαφές (για μία ακόμη φορά) πως το τουρκικό προξενείο, οι πράκτορες και οι ψευτομουφτήδες εργάζονται κατά της ειρήνης και της ασφάλειας των Ελλήνων που κατοικούν στην Ελληνική Θράκη, κι ενώ υπάρχει πλήθος αναπάντητων ερωτημάτων από την πλευρά της Ελληνικής κυβέρνησης, θέλουμε να ρωτήσουμε: 
  • Γιατί δεν απομακρύνεται άμεσα το τουρκικό προξενείο της Κομοτηνής, αφού ο ρόλος του είναι καταγεγραμμένος και λίαν επικίνδυνος για την Ελλάδα; 
  • Και εάν δεν υπάρχει πρόθεση απομάκρυνσής του τουρκικού προξενείου της Κομοτηνής, γιατί η Ελλάδα δεν ανοίγει ένα Ελληνικό προξενείο στον Πόντο της Τουρκίας;
Εάν αυτά τα ερωτήματα είναι «βαριές» υποχρεώσεις για τους Έλληνες «αρμοδίους», ας φροντίσουν, τουλάχιστον, να εκπληρώσουν τα όσα από το Σύνταγμα της χώρας απαιτείται να ικανοποιούν μέσα από την εργασία τους, δηλαδή την εσωτερική ειρήνη και ασφάλεια των Ελλήνων πολιτών, με την ταυτόχρονη προάσπιση των Ελληνικών συμφερόντων και –φυσικά- της Ελληνικής Επικράτειας.

πηγή

Δημοσίευση σχολίου

 
Top