GuidePedia

0


Η τιτλοποίηση των κοιτασμάτων και οι συμφωνίες που θα προκύψουν για αυτό μέσω ΤΑΙΠΕΔ, τα κέρδη που μεσω φόρων στις εταιρείες εξόρυξης έχει η χώρα βασίζεται στην αρχική εκτίμηση των κοιτασμάτων. Σημειώστε το αυτό γιατί έχει “ρόλο κλειδί”.
Τα σεισμικά δείχνουν την περιοχή που υπάρχει φυσικό αέριο μέχρι ένα ορισμένο βάθος. Η εκτίμηση του όγκου του κοιτάσματος με τα σεισμικά έχει μεγάλο ποσοστό λάθους αφού “βλέπουν” μόνο την άνω επιφάνεια ενός κοιτάσματος και όχι στο βάθος του. Αυτά δεν σας τα λένε έτσι; Εγώ σας τα λέω. Απο εμένα μαθαίνετε. Ετσι δεν είναι; Και αυτοί απο εμένα μαθαίνουν. Μετά βγαίνουν, κάνουν δηλώσεις για να πάρουν πάλι απαντήσεις από εμένα τζάμπα. Από Ελλάδα είναι…
Aπό ένα κοίτασμα σε μια περiοχή μπορούν να ρουφάνε δύο ή ένας… Και αυτό που λεω έχει τη σημασία του.
Το φυσικό αέριο της Ελλάδας αν εξορυχθεί ποτέ, θα έχει μικρό κόστος μεταφοράς αφού θα είναι πλησιέστερα στην Ευρώπη απο εκείνο της Κύπρου, του Ισραήλ, της Ρωσίας, του Αζερμπαιτζάν ή του Κατάρ. Σημειώστε το και αυτό γιατί έχει μεγάλη σημασία.

Κατά σύμπτωση όλοι οι παραπάνω είναι επενδυντές στη Μπανανία του Ευρωπαικού Νότου. Και αυτό να το θυμάστε…
Μια χώρα σοβαρή αντί να πορδίζει βγάζει τον χάρτη της Ελληνικής ΑΟΖ στο διαδίκτυο για κρίση και κριτική. Πρέπει να σας πώ ότι οι διαφορές του δικού μου χάρτη και αυτού της πολιτείας πρέπει να είναι πολύ μικρές. Η αρχή της μέσης γραμμής με την οποία χαράσσονται αυτοί οι χάρτες δίνει πολύ μικρά περιθώρια στη διαφορετικότητα. Ούτε αυτό σας το έχουν πεί. Σας λένε άλλα…
Αναφέρομαι στην ΑΟΖ για δύο λόγους:

1> γιατί στην Κρήτη ακούστηκαν σε συγκέντρωση των ΑΝΕΛ περίεργα πράγματα για την Ελληνική ΑΟΖ απο κάποιον Μάζη, που τον έχουν στο υπ. Αμυνας. Ο Καμμένος, ο άλλος Πρωθυπουργός του Σωλήνα ξέρει τί είπε; Tου τα λένε; Εχει δεί το video με τα χάλια που ειπώθηκαν για την Ελληνική ΑΟΖ και το σχέδιο απαξίωσης της, που παρουσιάστηκε;
Το να πείς ένα πολιτικό ηλίθιο τον αθωώνει απο τις ευθύνες του. Εγώ δεν το κάνω αλλά να θυμάστε ότι όλοι δεν είμαστε ηλίθιοι, χέστες και δοσίλογοι. Εντάξει;
2> γιατί έχω διαπιστώσει ότι έχει κυκλοφορήσει στο διαδίκτυο χάρτης της ΑΟΖ της Κύπρου που δείχνει την Κυπριακή ΑΟΖ μικρότερη από ότι είναι. Το έχω συζητήσει πρίν μήνες σε προηγούμενο άρθρο εδώ. Με τη σμίκρυνση της Κυπριακής και της Ελληνικής ΑΟΖ στοχεύεται το άνοιγμα μιας διόδου της Τουρκικής ΑΟΖ πρός την Αιγυπτιακή.

Το πρόβλημα είναι ότι η Τουρκία δεν το δικαιούται. Ετσι, φτάνουμε στις FREMM, το αποτυχημένο Γαλλικό project που πρέπει να αγοράσει η Ελλάδα 6 δις ευρώ για να υπερασπίσει την ΑΟΖ της! Και αυτό το έχω εξηγήσει σε προηγούμενο άρθρο εδώ και θα επανέλθω. Σας διαβεβαιώ ότι υπάρχει διεθνές ενδιαφέρον σε ότι γράφω για το θέμα αυτό. Το Σωματίδιο του Θεού το πιάσαμε στο ΓΕΕΘΑ ή ακόμη;

πηγή

Δημοσίευση σχολίου

 
Top